Khamis, 31 Disember 2009

GoOd bYe 2009

Tinggal 3 jam lagi 2009 nk melabuhkan tirai nya..byk kenangan pahit manis sepanjang tahun ni..Tahun ni jugak ler aku bergelar 'IsTeRi' kepada seorang guy yg bernama Ary...ngeee...rasa mcm sekejap je masa berlalu..rasa macam baru semalam aku amik spm...tetiba jek sekarang dah jd bini org..hmm pantas kan masa meninggalkan kita..di kesempatan ni aku nk ucapkan gud bye 2009 n welcum 2010.HAppy New Year to all fellow bloggers..ape azam tahun baru korang???Azam tahun baru aku tahun 2010 ialah



aku nk jd a good wife to a good husband...huhuhu boley ke erk?mulut aku ni jenis lepas je klu tgh marah..ala-ala histeria pon ader klu marah..hihihi..
kena beli buku ni kot..wakakaka


rasa2 korang ader tak buku nih?aku nk li lah weh....


5 ulasan:

Rash berkata...

gudluck ^^
awk mesti bule nye jd isteri yg mithali tanpa buku tuh~
friso 4 u..

Mia-Ina berkata...

insyaAllah pasti boleh..banyakkan bersabar & bertolak ansur dlm berumahtangga ye....gd luck

Biela Jailani berkata...

Selamat tahun baru :)

cik EPAL berkata...

ada kot..cuba lah carii :D

AkuMuzikFilem berkata...

respek kamu kahwin awal=)

Related Posts with Thumbnails