Selasa, 23 Ogos 2011

Kesilapan bangangg yang buat aku bengang!

Psst, korang perasan tak apa yang lain kat cek tu?Masa mula-mula dapat je cek dari Takaful,bukan main eksaited aku, siap dah berangan nak beli henbeg baru lah, nak beli kasut baru, macam-macam lah yang terlintas kat fikiran aku ni nak dibeli. Sekali bila Incek Ary cakap cek tu macam ada tak kena je, aku trus tengok balik. Memang sah tak kena! Ada ke patut penama kat cek tu dia boleh letak alamat rumah aku! Bengong ke bangang tu ye? Rumah aku mana ada akaun number yang ko nak buat cek atas nama rumah aku!Aduh apa lah bodoh sangat kerani yang buat cek tu. Takkan lah tak boleh pikir masa nak buat cek tu, boleh dia pegi letak alamat rumah aku kat cek tu. Serius memang buat kerja cincai lah orang Takaful Malaysia! Lepas ni ntah tunggu berapa lama lagi lah nak dpt cek tu balik. Walaupun sekadar 600 lebih je, duit jugak wei. Jangan suka-suka hati buat kerja cincai.Lu memang buat gua hangin je.Cis!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

9 ulasan:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

panas wooo...

Cik Puan Peah berkata...

ape ke mengong....sound je babe...

Odah + One = OdahOne berkata...

org tu kurang tido kot bln2 puasa ni...hoho...alasan...bab duit ni mmg kena aware & wt betul coz mmg bleh wat kita hangin satu bdn kan...lg pulak kalo tgh tdesak sgt nk pakai duit & blaku plak kesilapan bodo yg mcm ni...sabar jeklah lissa

POSH76 berkata...

agak2 ler kalau nak buat silap pun...mende camnilaa yang kekadang menyusahkan

rATu kEBaYA berkata...

adoi.. dia ingat alamat rumah tu company ke? apalah..

zulkbo berkata...

salam..
alahai..sabo je lah..
mau tak angin kena
duit tu je lah harapan
nak beli yang di impikan..


habis nak tunggu berapa lama
pulak lepas nih?

DaZzlingLilLy berkata...

tak skolah kot org yg tulis cek tuh..

Mario berkata...

ini mmg menyusahkan... takanlah tak persan ek masa dia tulis cek tu... lepas raya le baru dpt ganti... sabau jelah sis,,,mungkin dia suruh simpan untuk guna lepas raya nnt...ekeke

Shiela Latif berkata...

peh!! memang CISSS!! nyer lagi babe...kalau i mmg nak cakap menda yang smaa jer kat kerani tuh...nunggu punyalah lama nak dapat cek pastu silapnyer kesilapan yang bangang cam nie mmg buat angin satu badan...apa ke benak nyer??...ingat nak raya jerlah tu.

Related Posts with Thumbnails