Isnin, 6 Disember 2010

Salam Maal Hijrah 1432

~kredit to incik Google~

Selamat Menyambut Maal Hijrah kepada semua!
pejam celik pejam celik, da setahun dah berlalu.
umur pun makin lama makin meningkat.
Dan sepanjang Tahun ni, macam2 benda da berlaku..
Yang mana tahun lepas belum kawen, tahun ni dah kawen. Yang tahun lepas belum ada anak, tahun ni da ada anak.( Aku je yg xde anak dari tahun lepas sampai tahun ni..sob sob sob).Adess ape yg aku merepek ni..
Papehal pon aku nak ucapkan Salam Maal Hijrah,
Semoga Tahun 1432 ni memberi seribu rahmat kepada kita semua..
Amin..

Doa awal tahun,dibaca selepas sembahyang maghrib pada awal tahun

Doa Awal Tahun Pictures, Images and Photos

8 ulasan:

yott berkata...

selamat tahun baru islam 1432h..

Shiela Latif berkata...

salam amal hijrah bae...semoga u dimurahkan rezeki untuk tahun mendatang (insyaAllah ada rezeki dapat lah baby nanti, mana tau sepasang.. =))

i memang carik doa hujung dan awal tahun nie...thanks ya =))

wadud@duad berkata...

pergh akak.. =) gud post kak..
time kasih..
wadud wat..:D

zulkbo berkata...

Qelissa..
Salam maal hijrah 1432H..
harapan semoga hijrah tahun
ini lebih bermakna dari tahun
tahun sebelumnya..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

salam maal hijrah babe....
moga ko menjadi manusia lebih baek....

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

sheila...
check ayat ko...
hahaha....

Shiela Latif berkata...

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ hahaha...kan aku dah kata urat dah putus mmg cenggitu...huhu

NUNU EERA berkata...

salam maal hijrah, sis..

Related Posts with Thumbnails