Isnin, 5 Julai 2010

Dengkil pon ader Uptown???

Hari sabtu lepas kitorg pegi Uptown Dengkil..Kenapa pegi Uptown Dengkil?? sebab member incik Ary ader bukak stall kat sana. so kitorg nak lah pg tgk camne rupe Uptown kat Dengkil ni..perjalanan ke Dengkil rasa cam jauh je..maklomlah aku ngan Incik Ary tak penah pon smpai ke Dengkil.sesat jugak lah nak kesana..sampai ikut jln kampung..dah lah gelap gelita..Seram sejuk je lalu kat situ..Incik Ary plak mulut cam hampeh siap bleh tanya aku, "klu keta rosak tgh jln mcm mane yang??Takut tak yang??".."Abang mulut jgn lah laser..diam2 sudah!"..huhuhu..kan da kena marah ngan aku..kat tempat gelap2 mcm tu pon nak tanya soalan2 x releven..aku dah lah seram2 sejuk...kena plak kat depan aku tu ader Lori..aku tgk kat belakang Lori tu ader bayang org ngan kepala terliuk lentok..cuak aku beb, mane lah tau yg aku nampak tu hantu ke, syaitan ke..mcm2 ayat ngan doa aku baca.. Sekali bila sampai kat trafik light...bayangan yg aku nampak tu rupanya mat bangla yg duk kat belakang lori tu..hahahahaktuiii...penat je aku suspen..nasib baik tak terkencing...hihihi..bila aku bg tau ngan incik Ary, gelak2 dia kat aku..kater aku ni penakut..huh!!

Akhirnya sampai gak kat cni setelah mengharungi sejam perjalanan yg menakutkan..huhuhu:mPening:


Aku malas nak amik gambar kat Uptown tu coz aritu ramai plak manusia yg dtg situ sebab nak tgk Bola argentina ngan Germany..coz kat cni ader skrin besar..Aku amik gambar kat stall member incik Ary, diajual xcesori wanita..i loike!!


Yang besh tu, dia bg aku diskaun..aku suker diskaun!!!!:mGelak:


Dah nama pon kedai member, wajiblah aku menerai ape yg ado kat situ..Ni rantai mutiara import dr ostolia yg bentuk bintang tu plak Local made..tp chantek beb..murah pon murah...( sila abaikan dagu yg berlapis itu..)


Rantai mutiara ni from sabah..


Rantai kristal ni pon cun..ekceli byk lg gambar yg aku nerai..malas nak upload bebyk..takut korang muak plak tgk..


Akhirnya berjaya gak aku merembat rantai daun ini, incik Ary muke kelat2 je kena bayar utk menda ni..hahaha..saper suh bwk aku g sini kan da kena pow ngan aku..:mGuilty:


35 ulasan:

afiff edogawa berkata...

jauh ke dengkil??...

FyZa berkata...

cantik! laen kali pow la bnyk2..keh3..even muka kelat pun encik ary byr gak..;p

zaza berkata...

waaaa cntik la rantai bintang tu... huhu...

qellissa berkata...

@afiff edogawa sebenarnya x jauh klu tau jalan..sebab tak tau jln jd lah ia satu perjalanan yg jauh..=)

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

klu dari umah i dekat taman equine nie nak ke dengkil xda la jauh sangat..ikut jalan putrajaya tue...tapi i pun xpenah lagi sampai uptown dengkil tue...
beb..cantik la rantai daun tue..nice... yang pearl tue pun cantik..

qellissa berkata...

@FyZaharuslah dia byr..i da pakai kat leher..nak tak nak dia kena lah bayor..muahahaha

qellissa berkata...

@zaza same taste lah zaza..ekceli berkenan yg star tu..ntah mcm mane leh teramik yg daun plak..kuikuikui

qellissa berkata...

@PuRpLeLiCiOUs LoVeu duduk taman equine ea? member yg jual kat stall tu pon duk taman equine..dia da ajar suh ikut putrajaya..tp we oll degil..muahahaha..cantek kan pearl tu..teringat2 i..

M a W a D D a H berkata...

baru tau yang dengkil ada uptown...sib baik qellissa yg comel ni gtau..hehehe...

cantik la rantai yg qellissa pilih tu...suka tengok...

A D I A berkata...

dengkil kat mana babe? i kan org england heheh.

rantai daun tu shantekkk! pilihan bijak, mutiara tu pun cantik tapi ofkos beli tapi tak pakai tiada gunanya kan.

lain kali i gi serbu uptown denkil la. eh lain tu bila la agaknya kan hehehe.

qellissa berkata...

@M a W a D D a H i pon baru tau dengkil tu ader uptown..muahaha..cantek ea rantai tu? thanks darl puji..suker i..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

dengkil...
dekat...
;)

qellissa berkata...

@A D I A opppss lupe lak member i sorang ni org england..muahahaha..tu lah pasal yg pearl tu takleh pakai ari2 ..incik Ary kater i pakai pearl cenggitu da cam bini flintstone plak si wilma tu..muahaha..

qellissa berkata...

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ dengkil dekat mana?

wadud@duad berkata...

putehnyo akak..ekekekeke...
cantik2... mesti mahai kan kak?
ape2 pown kak, selamat berbahagia ekh :P

+akufobia+ berkata...

harga daun?

Shiela Latif berkata...

cantik rantai tue....suai ngan u babe :) yang harus abg yg bayar...dia yang saja nak promote kat u..kikiki

qellissa berkata...

@wadud@duadPuteh???ne ader puteh....mahai?x mahai lah dik baru baper puluh je..

.::WaNiE::. berkata...

cisss apsal lawa lak aku tengok rantai mutiara tu

qellissa berkata...

@ akufobia harga daun tu murah je..x mahal pon...=)

qellissa berkata...

@Shiela Latif tulah babe, haruslah dia yg bayar..member i pg situ gak abis dia pow laki dia 2 ratus utk xcesori je..muahaha..sambil melawa leh support bisnes kenkawan ye tak? nasib baik i ni considerate beli yg murah2 jer...wakakakaka

qellissa berkata...

@.::WaNiE::. memang lawa rantai tu..tp cam x leh bwk utk santai...tu yg x beli..huhuhu

zulkbo berkata...

salam Qelissa..
kenapa susah nak scroll
di blog anda..cuba periksa
setting..

zulkbo berkata...

cantik rantai-rantai tu
mesti boelh tahan reganya
tak gitu?he he...

qellissa berkata...

@zulkbo salam bang, abg guna google chrome ke? coz blog saye ni klu guna google chrome x leh nak scroll tak tau lak nape...

x mahal lah bang rantai tu..murah2 je..yg penting mampu milik..=)

NaNaJoe berkata...

wah dengkil ade uptown!!! hehehe~~
kak cantik lor yg rantai daun tu..sian incik ary.. tp bila lg nak kena kan? :P

hudhud berkata...

rantai daun ni terbaik ! :D

sweetie2010.blogspot berkata...

Salam,

Kak Sweetie suka juga ngan aksesori ni. Cantik pilihan rantai daun Qelissa tu. kak sweetie suka brooch/kerongsang buat letak kat tudung

qellissa berkata...

@NaNaJoe cantek ea? hihihi..tul tu bila lg kan nak pow..hihihi

qellissa berkata...

@hudhud yup terbaik lol!!!=)

pakcikLie berkata...

lepas g uptown Dengkil singgah plak Uptown Banting..dekat jew..

Shafie berkata...

dengkil kt cyberjy tu ke?

wah sapa model tu :P

qellissa berkata...

@pakcikLie erk banting kan lagi jauh..huhuhu

qellissa berkata...

@Shafie dengkil kt area situ lah..i lah modelnya..lalala

POSH76 berkata...

first time dgr mcmla akupi nak ke dengkil tu...cantek semua aksesories tu hehe

Related Posts with Thumbnails