Selasa, 22 Februari 2011

Aku Menang bid kat ebay!

Sape penah beli barang kat ebay angkat kaki jap!!!alah, ebay yg klu nk beli tu korang kena bid bid, klu menang dptlah beli barang tu dgn harga yg korang bid...tau kan semua? aku suka gak bid bid barang kat ebay, so far byk gak lah brg yg aku beli melalui ebay mcm wristlet, iphone xcessory, coach dan mcm2 lg lah.Even item dr obersee pon aku penah bid kat ebay. So far alhamdulilah sampai dengan jayanya.Baru2 ini aku ada bid satu pouch coach ( ala tempat ltk duit syiling tu), sebenarnya xde niat pon nak beli tp tgk murah betul dia offer starting price pon baru RM70, yelah rata2 kat blog aku tgk paling murah pon depa jual RM120 ada satu blog tu jual sampai RM199 kat butik rega dia dlm 200 lebey kot, pehh such a bargain rite coz she offered for just 70 bucks.So aku pon bid jelah, guna taktik biasa..tggu da nk ending time lg 5 minit tu baru aku bid, and wallaaa!!i won beb!!( cam menang apa je gembira bagai nak rak)..

Nilah item yg aku menang tu..byr hari ni, esok trus dia pos.Such a reliable seller kan? (Nampak tak tu ade 3 org yg bid, aku ni bidder ke 3.)

Then yesteday barang aku sampai dengan selamat ke pangkuan ku ecehh

she wrapped it with a bubble wrapper

dah tak sabar nak tgk isi dalam

Tarra!!!introducing my new coin pouch!!!cun tak?

p/s:Kat ebay ni kalau nak beli kena hati2 ye tuan2 dan puan2 takut ada jugak seller yg penipu..Kang duit da bnk in, barang non ado!!

15 ulasan:

M a W a D D a H berkata...

cantik la pouch tue..kaler pun nice jer...

p/s: lain kali bid tuk adah ok...heheh

alexayussida berkata...

cantik kaler pouch tu..slalu beli camera nyer accessories je kat ebay tu:)

qellissa berkata...

@M a W a D D a H ok next time ai bid utk Adah ye..tp pastu Adah bayar blk kat ai ye..hihihi

qellissa berkata...

@alexa yussida kaler putih nice, tp takut lelama jd kelabu..ahakkss..owh u pun suka gak beli kat ebay ye?nice..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

pinjammmm...

.::WaNiE::. berkata...

dulu aku rajin nau perhati barang kat ebay

tp asal berkenan mesti brg oversea sbb aku dok watching barang2 scrapping.


berbaloi dow pouch tu

Drunbella Khoo berkata...

dulu i rajin gila shopping kat ebay.
banyak baju preloved branded yg cantik.
tapi sekarang macam dulu.
baju pun macam mengarut-ngarut jer tengok.
=_=

oya berkata...

bestnya...tak reti la nk bid2 nih

qellissa berkata...

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ Boleh amiklah

qellissa berkata...

@.::WaNiE::. ko perhati jek? beli tak? hihihi..

qellissa berkata...

@Drunbella Khoo tulah kat ebay sekrg byk yg jual harga merepek2, so kena selalu tgk mana tau ada yg bargain kan..

qellissa berkata...

@oya Tak reti nak bid? klik jelah bid button kat ebay tu..hihihi

Zasillah Ariffin berkata...

tahniah babe...waa, teer lar menang bid... :))

qellissa berkata...

@Shiela Latifhahaha, terrer menda..setakat bid cenggitu..x thrill pon..hahaha

Linda Rahim berkata...

x penah cuba bid pon...tp mcm menarik jer...

Related Posts with Thumbnails