Rabu, 29 September 2010

sambungan citer karpet..

Sambungan citer semalam..pasal karpet yg aku x dpt masa hr ke 4 aku pegi tu kan..kali ni aku pegi 2 hari sebelum Raya. Masa tu dah siap2 nak balik JB, aku siap pesan ngan laki aku, "Bang jgn lupa pg masjid india tau!" hihihi..janji harus dikota! Nak tak nak mlm tu, Incik Ary bwk aku pegi masjid India buat kali yg ke 5 sepanjang ramadhan..

Oh ya, aku lupa nak bgtau, masa hr pertama kitorg pegi masjid india, kitorg dpt surat cinta dr polis tau..kesalahan parking tepi jalan..hahaha padan muka aku..sapa suruh parking tepi jalan..nak save konon..inilah padahnya..Kali ni kitorg pegi kat parking berbayar. Rm5 sekali parking..ok lah tu kan dr kena saman baik byr je Rm5 tu.

So kitorg pegilah kat jakel tu, tros masuk kat dlm tempat karpet yg kitorg nak tu.pastu adalah sorang mamat bangla ni served kitorg..smart giler..siap pakai baju kemeja gitu..supervisor kot..aku pon tanyalah karpet tu baper? mamat tu ckp 650..What the fisssshhhh?sudah naik ka? Memula aku pegi 600, pastu turun 400 pastu turun 25o, skrg naik pulak 650? aku yg x pandai tawar ni tanyalah xleh kurang ke? mamat tu kata sudah best buy..selalu harga 850..cheh..lain org lain harga pulak..Pastu kitorg cr lah minah yg tawarkan harga 250 tu..bila tanya berapa dia kata 400 kak..pastu aku tanya 250 x dpt? dia siap gelak2 kata x dpt lah kak..dah kurang lah tu...ishh konpius aku..aritu kata lain..hr ni kata lain..

so dengan perasaan sedih aku pon blah dr kedai tu..Ngam2 masa kitorg keluar dr jakel tu..diorg buat lelong karpet yg kat luar..karpet shaggy yg jual kat luar tu diorg lelong RM250!! drpd harga sales RM485 turun RM250..aku pon apalagi tros berlari2 anak, pilih2 karpet tu then tros suruh Incik Ary byr. Incik Ary terpinga2 tgk gelagat aku..Cepat betul aku pilih karpet .Yelah, dah minah tu ckp lelong sekejap je klu lambat byr harga jd 485 balik..so haruslah aku bergerak pantas demi mendapatkan karpet shaggy tu..hahaha..

Malam tu kitorg balik ke Johor dengan perasaan gembira sebab dah dpt apa yg aku nak tu..( ekceli aku je yg gembira,Incik Ary tu aku x tau lah gembira ke tak..hahaha) Nanti aku tunjuk kan karpet baru aku tu ye..


7 ulasan:

POSH76 berkata...

hang mmg cekap la....nanti nak tengok gambo carpet tu yer hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

nak tgk carpet..
hehehe..
:)

cha berkata...

memang kelasss... skarang rumah i tak pakai karpet, sebab habuk banyak benar. cikOni asyik sakit je. sila tunjuk gambar karpet baru eh :D

Shiela Latif berkata...

tak sabar nak tengok nieh...tapi kes kes tawar menawar tue menyakitkan ati jek babe...ekeke

zulkbo berkata...

salam..
kesiannya kena buli
hubby dia..tak patut!!
he he..sayang punya pasal kan?

mahira oya berkata...

semangat carpet baru...
nnt nk tgk gak..

Blogger berkata...

You might be eligible to get a $200 Best Buy Gift Card.

Related Posts with Thumbnails