Rabu, 17 November 2010

Salam Aidiladha!

~kredit to google~

Salam Aidiladha untuk semua!
Raya haji tahun ni aku tak balik raya,
terpaksa berkorban demi suami terchenta..
hahaha..
Korban jugak kan tu?
yelah setiap tahun bila raya haji je mesti balik JB,
Tahun ni je tak balik,
*nangeessss*
tapi takde hal punya coz eventho tak balik hari ni,
aku still balik jb esok...
so juadah Hari raya haji tahun ni takdelah semeriah mcm kat JB
meh tgk juadah aku untuk hari ini..
semuanya home made ye...
tapi sape yg made juadah ni?
Agak2 korang, sape yg made cuba teka?
:pandaGeli_17:
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
~tARRaaaa~
:pandaGeli_33:
Takde ketupat untuk raya haji tahun ni..cuma nasi serai sajork..
ok lah tu kan daripada takde..ye tak?

9 ulasan:

A D I A berkata...

wowie nasi serai! walaupun tak pernah rasa tetap rasa sdap. siapa masak ni? i teka en ary yg masak, boleh? kalau betul dapat hadiah kan?? wahhh.

entry bag dah siap tunggu nak autopublish. segan la u.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

aku nak rase...
xkire...
nak gak...

Shiela Latif berkata...

sikettttttt......huhu
balik johor lah abbe...mesti dapat makan laksa johor nieh...hihi

qellissa berkata...

@A D I A wah x sabarnya tggu entry tu..hihihi..nape segan plak babe?
zincik Ary masak?hahaha..klu dia masak i rasa tggal serai jelah..nasi mesti hangit..hahaha

qellissa berkata...

@♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ ko nak rasa? bleh..anytime je ceroi..hihihi

qellissa berkata...

@Shiela Latif mmg nak lik jb tp esok..harap 2 ader lagi lah laksa johor kat jb tu..huhuhu

mahira oya berkata...

raya= makan x henti gak..

Creshk Rockers berkata...

qellissa tak korban kambeng ke?

Sharinginfoz berkata...

pagi2 tengok makanan tu.. hmmmmm sedapnya

Related Posts with Thumbnails