Isnin, 29 November 2010

AKu da pos tau!

Congratulations to my Top komentator of the year ye! Hari tu aku dah announce sape pemenangnye kat sini. Hadiah korang telah selamat di pos hari ini tau..Hope u two loike the prezen!

Hadiah utk kak shiela kita..Cun tak wrapping paper dia?Kaler ijo lagi tau..Hope u loike it babe ♥!


Ni pulak hadiah untuk Adik Ceroi..Sebab dia ni pangkat adik kan..Aku wrap dgn sampul Mickey mouse..hahaha..bleh gitu?
Pangkat adik ye tuan puan..bukan adik-adik ala citer 2 Alam tu tau..kuikuikui

P/s: Yang tak menang tu, jgn risau ye..selagi ader duit nuffnang..tiap2 tahun akan ader adiah utk GA kat blog aku ye..Harap maklum..hahaha..

18 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

wah bestnya..nak jugak..nak jugak.. :P

qellissa berkata...

@PuRpLeLiCiOUs LoVe Nak jugak? hihihi..boleh..mana tau tahun depan rezeki u plak babe..=)

M a W a D D a H berkata...

syoknya dapat hadiah...tapi adah xdpt...sob..sob...hehe

wadud@duad berkata...

wow..
wadud pon teringin lar?
:D hehehe..
congrat wat yang terpilih..:D

qellissa berkata...

@M a W a D D a H
Ala ciannya adah..nt Lissa wat GA lg ye..mana tau rezeki Adah pulak..hihihi..

qellissa berkata...

@wadud@duad Wadud pon teringin? tggu next year ye dik..=)

SyUhAdA berkata...

besnye dpt hadiah..~

qellissa berkata...

@SyUhAdA Dapat adiah mmg best..bg adiah pon best jugak..lalalala...

.::WaNiE::. berkata...

jom tgk wyang hahaha

qellissa berkata...

@.::WaNiE::. jom ar!tgk Rapunzel...ahakkkksss..=)

Shiela Latif berkata...

woww!!...nak jugak nak jugak...tahniah pada pemenang ya!!

tahun depan saya pasti cuba lagi!!

boleh tak babe?...mueheheheh

Shiela Latif berkata...

woww!!...nak jugak nak jugak...tahniah pada pemenang ya!!

tahun depan saya pasti cuba lagi!!

boleh tak babe?...mueheheheh

qellissa berkata...

@Shiela Latif hahaha...poyo kan statement...=P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

sheila...
pasti kan anugerah kite xdiambik org laen tahun depan..
hahaha...
leh mcm tue???

Darkbatman berkata...

waahhh.. bestnye.. mesti masyukk kan?

oya berkata...

bestnya

A D I A berkata...

sila buat peraduan atau swaktu dgn nya ye, i nak menang lagi hehe. btw tupperware tu i simpan lagi, sayang nak pakai. ingat nak pakai lepas pindah umah.

zulkbo berkata...

salam..
alahai..zulkbo nye
tak de ke..?huhu........

Related Posts with Thumbnails