Khamis, 15 April 2010

Bosan kat tempat kerja????

Bosan kat tempat kerja???
meh cni aku ader cara nak hilangkan kebosanan korunk tu....cara2 nya ialah:

1. Bunuh lalat2 yg ader kat keliling korunk.klu xde g cari kat kedai2 mkn area pat korunk keje aku jamin gerenti byk yg dpt.

2. pastu mayat lalat td tu letak kat bwh matahari supaya kering

3. then, bila da kering, amik pensil ngan kertas... pastu guna lah daya imaginasi korunk nak wat ape....meh cni aku kasi contoh kat gambar bawah ni..

konon2 lalat ni main seesaw bersama2..comel kan...hahaha...

yang ni pulak konon2 lalat tu tgh tlg kwn dia panjat..semangat setia kawan lah konon nya..

ni lak, lalat tgh masuk lumba lari...pengadil duduk kat depan..=)

ni agak x sopan sikit lah...

tgh bersantai kat tepi lombong!

yang ni, depa tgh tggu lif nak opis. rupanya diorg tggu turn nak masuk tandas lah...hahaha

da puas tgk?apa lagi cari lah lalat2 tu...hihihihi

41 ulasan:

sasha* berkata...

eee dh takde keje sgtla ni main dgn lalat haha :P

A D I A berkata...

erk kesian lalat tu jadi bahan ujikaji hehe. nasib tak operate lalat tu.

zOuL_iMMe berkata...

ahaha...nak guna semut..senang sikit tangkap..kah3

~anna&anuar~ berkata...

aiyayayaaaaiii... lalat.. allergic! *muntah ijau*.. hehehhe...

POSH76 berkata...

kat tmpt keje i bukan lalat ajer tp LANGAU pun ada hehehe

Nurul Harun berkata...

hahaha... kelakar !

Mr.A berkata...

haha..geli weh men ngan lalat.

::Nur Fazlyna Marlyssa:: berkata...

ooiiitt..u buat ke cam tuh?betul2 dah xde keje nie ..u tangkap lalat cam ne??muahaha

zulkbo berkata...

salam..
ka ka ka ..
lawak lalat rupernya
hu hu hu...

KoLekSi Mp3 sAya berkata...

x terfikir lah pasal lalat nie..kretif lah..he2..nak gelak je rasa tgk lalat tu..mcm2 aksi..

fcuk_shredder berkata...

kalu lalat xda nk wat cna..
hohohoho

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

sah tgh sgt tak der kerja...
hehehehe...

cik eykameow :) berkata...

lucu lah kamu niii. hehehe

suffian berkata...

kreatif betullah..
kelakor pun ada gak..


cuma sy tertarik lalat kencing tu.. lalat jantan ke betina?

kaChaNG_dEwa berkata...

miahahaa..kang kena berak ngan lalat baru tau

Alida Ali berkata...

wah kreatifnya...anak sy suka bunuh lalat so leh suh dia bt cam ni...

FyZa berkata...

huhu..geli ah nk tngkp lalat..x dak tips len ke? ;p

MissXYZ berkata...

lalat tu sgt comel

RaMa2UnGU berkata...

hahahahaha....lalat tdh takut msuk sini la kak..penah one season tu geng lalat menyerang opis ni, tpi teruk kene kerjakan..saip standby surat khabar golong22 buat hentak lalat..hahahahhaa

qellissa berkata...

Rama2ungu: klu da byk cenggitu nape x amik lalat tu, leh wat cam dlm pic tu..muahahaha

Lady SharpShouter berkata...

ganazz main2 dgn lalat ni.hahaha

impish_yatie berkata...

comeynye..heeeeeee;)

3.z.z.3 berkata...

wahhhh...sempoi...nak wat gak...tapi xde lalat kecik la kat opis ... "lalat" besau si pengacau banyak la...huhu...

[link youthsays]

Nuraisyyah berkata...

hahahhaah..kelakar3..:D
menarik~
tp org xbpe ske nk tgkap lalat ni..blalang ok x..???kikiki..:p

mR.yaZoO® berkata...

hahahaa, klakar gambr2 lalat 2, kesian,, lalat jdi mangsa, haha

Mis Erika berkata...

wakakaka..smpati kat llat tu..huu :)

kapten berkata...

nak copy bleh? nanti i mention kan blog you...memang lawak...

Kniedaz berkata...

hehe..ada2 saja..

windi berkata...

hahaha! kelakar lah.

maCy berkata...

nape msti lalat..wuu

qellissa berkata...

nape mesti lalat?hmm klu lebah kang kena sgt..dr nk fun da sakit pulak...hahahaha

NAJ HEBAT berkata...

haha.. lain cara?? bawak la sesunpah ke..
senang.. tak yah tgk tv.. biar dia je buat persembahan warna warni malaysia..

hihah!

Azrin Aziz @ Gim Dong-min berkata...

kreatif...

Syahrul Iman berkata...

haha..style gak gambar-gambar lalat nie =)

ArONEmZ berkata...

ahahaha...kretipnyer :)

chemay berkata...

siyes kreatif daye imaginasi org yg lukis tuh kat mayat lalat
heheh
^____^

shynabaina berkata...

haha..i like..
sungguhla kreatif..lalat tu sembur pakai spray ker? pening2 lalat x masa buat nie?hehe..

Misz_zana'85 berkata...

isyh...geli lah!!

adham berkata...

best2..

Jojoe berkata...

cute lalat tu....hehehe.... nice blog..saya follow...

[♣]sara®sites™ berkata...

hohoho..
lwk lah si lalat2 tu..
dah mati ker lalat2 tu??
huhu..
kesian diorg..
kene jadi bhn mainn.. =P

Related Posts with Thumbnails