Ahad, 25 April 2010

night walk kt Bukit Bintang..

Last nite kan mlm mggu, slalu bila larut mlm mggu, incik Ary slalu bwk aku jenjln (maklum lah kitorg kan xde anak lg so joli katak lah hihihi)x kira lah g mana2 pon, g movie, g shopping, g clubbing oppps..tu dulu skrg da kawen da x g lg..lalalala. so last nite kitorg g lah meronda2 kat bukit bintang cam budak remaja lain..ecehhh..remaja lg ke aku ni..=)

Aku n incik Ary minum kat cni coz ader life band, selalu dgr life band kat HRC, kali ni dgr life band kat tepi bukit bintang, open air lg..konon nak save budget..hihihi x penah minum kat cni so saje je nk dgr minah life band ni nyanyi..nk duduk pon kena tggu turn..rupanya air kat cni sungguh mahal nescafe je rm5, air kelapa rm9..baik aku duduk kat HRC..huh!!

Kat sini mcm2 cara org nak buat duit, yg ni pelukis ni tgh lukis muka mamat arab tu. tak tau lak baper dia charge harga utk potret muka..pandai seyy dia lukis..sebijik muka arab tu..klu aku yg lukis mau jd muka mr bean..

yang ni aku suka, dia guna seruling ke ape ntah buat bunyi2an..sedap je dgr..klu da ader talent..tiup sikit pun da sedap..klu xde talent cam aku ni tiup mcm mane pon org tak mo dgr..kan kan kan..

ni mr silver n mr gold..tp aku lg suka panggil tin man..cam best je bunyi..hahahaha

nak amik gambar ngan diorg ni kena lah byr rm2 seorg..klu x byr ape guna diorg ni tercegat kat c2 cam patung tul x? yg tgh tu bukan gold man ea..yg tgh tu incik Ary aku..lalalala

Perasan tak?minah yg silver tu posing sama je..x gerak langsung.da mcm patung betul..klu aku tu..mesti da ilang gold dust tu semua..aku bukan reti duk diam cam diorg ni..nak buat duit mmg memerlukan kesabaran.=)
p/s: pandai incik Ary posing..mane tau pas ni leh keje ngan diorg..lalalala

Licinkan kepala dia..rata je gold dust tu kat kulit dia..

27 ulasan:

Drunbella Khoo berkata...

nanti kalau lepak HRC, boleh lepak sekali.
hihihihihi.
^___^

qellissa berkata...

boleh ape salah nya..the more the merrier..kan kan kan

M a W a D D a H berkata...

bestnya lepak-lepak kat situ..suka gak skali skala g melepak kat tmpt camtu...unik...hehe..

Khairun Nisa Jalani berkata...

meriah plak skrg kt bb kan.. nisa da lama xpg.. kemgkinan la jakun akan berkembang dlm diri sndr... hehe.. enjoykan diri sblom tua.. hehe..

.::WaNiE::. berkata...

haah suke jalan2 cuci mata kat bintang walk. mcm2 blh tgk dan oh mmg kat situ harga makanan minuman dia mencekik leher

Ur Other Half berkata...

bestnye leh g sane.. sonok woo.. jeles3

Syafiq Kadiran berkata...

wooo...
macam best je...
nak jumpe silver & golden man tu...

Call me, Eyka berkata...

hidup lagi gold man tu eh.. dulu time eyka tgkap gmbar ngn dorang kan..msukkan sehinggit je :P

Amir Syahir berkata...

golden goal man..

cha berkata...

i tak pnh lepas sini sbb crowded.tak suka lalu sini org pandang cam takde hidung haha.tp suara pempuan tu mmg sedap sbb i lepak kt mapley sebelah tu je :P

Unknown berkata...

bess gak lepak malam2 kat area nikan...aku tingin la nak jumpa silver & golden man tu hehe

RerameUngu berkata...

hoho..enjoy sakan la ek sedang berdua22..takpe..esok dah bertiga berempat ssh lak nk jenjalan gini kn.hehehe

oya berkata...

bukit bintang havoc..
eh dh ade org silver ek..salu tgk yg emas tu jer..
nnt2 bertmbh lg jd grup plak..

uncle berkata...

HRC tu kat mana ek..best lah tempat camtu..dia buat setiap hari atau ada tempoh tertentu?

Tanpa Nama berkata...

teringin jgk nak ambik gmbr dgn tin man 2... :)

saljuhumairah berkata...

tin man tuh buat persembahan apa lagi..
boleh jemput ker? mcm org tak betul jer tin man tuh...

P.Mahasiswa berkata...

bestnyer..
tak penah pegi sane..
nak pegi gak..
tgk mr tin..
kekeke.. (><;;)

Zasillah Ariffin berkata...

salam sis...bestnyer dapat jalan2 kat BB kan...shiela kat sini dapat jalan2 kat tepi laut jek....sedeyy..takleh mandi manda lak tue...huhu...apa2 pon yang posing ngan gold n silver man tue mmg kelasss.. hihi ;P

s h a berkata...

wahh...beshnyew...huhuh...maw pg juge...haypening ouh...

Hot Mama berkata...

hr tu pegi gak.. ramai gak org arab jln2 situ..pastu pakat2 promote urut refleksologi..

shameel Iskandar berkata...

ari sabtu lepas ade jugak sy gi bukit bintang tapi kejap jer sbb nak kejar masa balik ipoh

Atika Ramlan berkata...

lama xmelepak memlm.penah lyn live band tu,tp mmg xmo gi sbb mkn minum mahal sgt

Unknown berkata...

wah..menarik sungguh,ni blehh but duit ngn jadi orang besi ni..

mrs.ecam berkata...

salam knal
bestnyer mlm mnggu jln2 KL...aku dl sblm de ank pong cam ko gak...mlm mnggu g jenjalan jek..dh de ank bek aku duk golek2 atas katil ngan ank2 aku...ngeh3

Kniedaz berkata...

kalau g KL selalu gak g situ tgk live band and tgk buskers tepi2 jalan tu...

NiZaM Limited berkata...

haha..bukit bintang memang..
malam2 dah jadi mcm siang..
bile tah diorg tido pon tak tau..ahaks.. :D

YuHa SyuHaDa berkata...

penah tgk la mr.gold n mr.silver nih kt dlm majalah 3 dlu..hiks..=)

Related Posts with Thumbnails