Isnin, 4 Oktober 2010

Kak Mah tomyam, Kg Baru

Korang suker mkn Bubur berlauk tak?
Aku mmg suker mkn bubur berlauk ni.
Lebih2 lagi time demam2, mesti nak cari bubur.
Selalu port yg aku pegi utk mkn bubur berlauk ni kat Kak Mah Tomyam Kg.Baru.
Yang best mkn kat sini, servis dia sgt cepat dan pantas.
Air belum sampai, makanan da sampai dulu..Giler cepat dia masak..
Makanan kat sini pon Marbeles gitu..

Aku yg menunggu Bubur..(",)
Incik Ary pon tggu bubur jugak..(@_@)
Bubur for 2 persons da sampai...
ekceli i dun really know what it is..tp yg penting setiap kali aku mkn bubur, menda ni mesti aku amik.

Sotong kering ngan cili dan bawang..

sayur Pak choy masak dgn sos tiram.

Telur Masin, slalu klu mkn bubur mesti ada telur masin lor.

Ok, Ready to eat now..Our Dinner dat nite cost us Rm30.50. ok x?
Boleh lah kan..x mahal sgt dan x murah sgt.


16 ulasan:

Hanis Azla berkata...

alamak teringin bubur berlauklah pulak.. mmg nampak sedap.. Salam kenal yer..

Honeyvsbee berkata...

Wee. .singgah cini. .dapnye bubur. .

AiDa AzRyN berkata...

akak,nak bubur tu sket boleh?:D

Shiela Latif berkata...

sedap...sedap...ari ahad ari tue i pon baru pekena bubur kat Jb babe...ada lauk gak

rahimahramlan berkata...

sangat suke! my fav...ttibe teringin lak nak makan bubur berlauk nih..adehhh...mana lak nak carik kt kg ni..huhu

M a W a D D a H berkata...

waahh..mkn sdap tue..

zulkbo berkata...

salam..
mak aihh..makan bubur
berdua pun sampai Rm30..
he he..sesekali okeylah
tiap-tiap malam mau
kopak..hu hu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

muka ko tenang jew menunggu..
muka cik ary saket tue..
hehehe..
:)

A D I A berkata...

i rasa i tau kedai ni, tapi tekak i cam takleh terima makan bubur dgn makan lauk2 dia tu. bubur bagi i makan dgn ikan bilis, telur asin n kicap je heheh.

kak ina mail berkata...

Akak kalau tak deman pun suka makan bubur sebagai menu harian.kadang jemu atau tak tahu nak masak apa.jawapannya masak buburlah.tapi bubur tu nampak mabeles.

cha berkata...

adeiii tiba-tiba rasa nak makan bubur, betul-betul macam makan nasi, ada lauk.

nurkaloi berkata...

perghh sedap sedap...
perut jadi lapar lapar...
hehehe

bg tips sikit kat belah mane tmpat uh
teringin gak nak g niee...

akiN aMar berkata...

warghhh!!!kecut air liur..
sedap nyer..nyam3~
nak gak!!hee^_^

black_mel berkata...

wah..bubur tu memang menyelerakan...nyum2...

mahira oya berkata...

nice ek..kene try nih..

SyUhAdA berkata...

sedapnye tgk bubur tu..
dah la tgh lapar nie~

Related Posts with Thumbnails